آمار کلی استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر

پوستر-استقلال

اختصاصی گروه آنالیز سایت آبی پوشان : نیم فصل اول رقابتاهای لیگ برتر به اتمام رسید و در این بین استقلال نیز در نیم فصل اول عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت .

امتیاز :

استقلال با کسب ۳۰ امتیاز از ۱۵ بازی میانگین ۲ امتیاز از هر بازی را نصیب خود کرد , میانگینی که در بین فوتبالی ها مشهور است که میتواند تیمها ر ا در تورنمت های بزرگ قهرمان کند .

برد :

استقلال از ۱۵ بازی خود ۸ بازی را با برد پشت سر گذاشت یعنی چیزی در حدود ۵۳ درصد بازیهای خود را در لیگ برتر با برتری و برد به اتمام رساند . تیمهای سیاه جامگان مشهد – ملوان انزلی  – استقلال اهواز -نفت تهران -گسترش فولاد تبریز-سپاهان اصفهان -فولاد خوزستان و صبای قم ۸ تیمی بودند که مغلوب استقلال شدند .  بهترین برد استقلال برابر سپاهان بود که این تیم را با ۳ گل مغلوب ساخت .

مساوی :

در ۱۵ بازی برگزار شده استقلال ۶ مساوی داشت که میشود ۴۰ درصد . استقلال ۴۰ درصد بازیهای خود را با مساوی به اتمام رساند .تیمهای  راه آهن – پدیده-استقلال خوزستان -پرسپولیس-سایپا و تراکتورسازی تیمهایی بودند که استقلال برابر آنها تن به تساوی داد . پرگل ترین مساوی استقلال با راه آهن با تساوی سه بر سه به پایان رسید .

باخت :

استقلال در نیم فصل اول فقط یک باخت برابر ذوب آهن داشت و جالب آنکه این دیدار هم در خانه به ذوب آهن باخت و در بازیهای خارج از خانه باهتی نداشت .

گل زده :

استقلال در نیم فصل اول ۲۳ گل به ثمر رساند که میانگین ۱/۵۳  گل برای هر بازی بود . گلهای استقلال در نیم فصل را امید ابراهیمی ۵ گل – سجاد شهباززاده و جابر انصاری هرکدام ۴ گل – محسن کریمی و پروپیچ هر کدام دو گل -بهنام برزای , فرشید اسماعیلی , میثم مجیدی , میلاد فخرالدینی و آرش برهانی هرکدام یک گل و یک گل هم توسط مدافعین حریف به اشتباه وارد دروازه شده است .

استقلال بجز دو بازی در نیم فصل اول در تمام بازیها موفق به گلزنی شده است .

گل خورده :

استقلال در نیم فص اول ۱۲ گل دریافت کرد که میانگین ۰/۸ گل برای هر بازی است . استقلال در ۶ بازی از ۱۵ بازی گلی دریافت نکرده است و در واقع در ۶ بازی که معادل ۴۰ درصد بازیها است مهدی رحمتی توانسته کلین شیت داشته باشد .

سن بازیکنان :

امسال با تزریق بازیکنان جوان به پیکره استقلال میانگین سنی این تیم خیلی پایین تر آمده و بازیکنان جوانی چون محسن و یعقوب کریمی , علیرضا رمضانی , روزبه چشمی , فرشید اسماعیلی , بهنام برزای , امید نورافکن و … در ترکیب استقلال به میدان رفته اند .

مسن ترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول پروپیچ بود که متولد ۲۸ نوامبر ۱۹۸۲ ( ۷ آذر ۱۳۶۱) است و جوانترین بازیکن استقلال هم امید نورافکن که متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۶ است و در واقع بازکنانی مانند رحمتی و پروپیچ دو برابر این بازیکن سن دارند .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.