آنالیز استقلال و بازیکنان در دیدار با استقلال خوزستان

استقلال در دیدار با استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد , شکستی که بیشتر از ناراحتی امیدها را در دل هواداران این تیم بیش از گذشته زنده کرد .

بیش از بازی با توجه به سنگینی دوران بدنسازی و هوای گرم اهواز انتظار بازی زیبا از تیم نداشتیم ولی بازیکنان استقلال در این دیدار نسبت به بازی اول بسیار بهتر و هماهنگ تر بازی کردند و شاید مستحق این شکست هم نبودند .

در زیر به عملکرد تک تک بازیکنان استقلال نگاهی انداخته ایم :

سید مهدی رحمتی :

رحمتی در این دیدار زیاد تحت فشار قرار نگرفت . البته یکی دو عکس العمل خوب داشت و در دو گل حریف هم چندان مقصر نبود .

رابسون جانواریو :

برای شروع در خز دفاعی استقلال بد کار نکرد و به خصوص در ضربات هوایی که موفق عمل میکرد ولی نا هماهنگی این بازیکن با مدافعین دیگر مشهود بود .

محمد حسین کنعانی زادگان :

کنعانی زادگان هم در خط دفاع بازی بدی از خود به نمایش نگذاشت و البته خط دفاعی استقلال در این دیدار زیاد تحت فشار نبود ولی تک تک بازیکنان بد نبودند و گلهای حریف هم روی عدم هماهنگی مدافعین به ثمر رسید .

مگویان

هرائر مگویان :

مگویان در دفاع چپ به بازی گرفته شد که با توجه به سرعت کم این بازیکن زیاد خوب بازی نکرد . البته چند نفوذ خوب از طرف چپ داشت که روی دروازه حریف خطر ساز شد .

خسرو حیدری :

بی شک بهترین بازیکن استقلال ببود . سانترهای ویرانگر او که یک مورد هم تبدیل به گل شد و البته سر توپ زدن های مشهور خسرو که بارها در این دیدار انجام داد .

وریا غفوری :

وریا نسبت به بازی قبلی بهتر بود ولی باز هم با بازیکنی که هواداران انتظار دارند فاصله زیادی دارد و باید بیشتر تمرکز به خصوص در کارهای دفاعی داشته باشد .

جابر انصاری

جابر انصاری :

جابر به راحتی مدافعین حریف را اذیت میکند و درگیر خود میکند و این می تواند برای سایر مهاجمین کنارش نعمت بزرگی باشد . جابر به خوبی میتواند خود را در موقعیت گلزنی و تک به تک هم قرار دهد و اگر در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری کند امسال بیشتر از سال قبل هم برای استقلال گلزنی خواهد کرد .

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی :

امید هم نسبت به دیدار اول بسیار بهتر ظاهر شد و جنگنده بازی کرد . هرچند با امید آماده و مورد انتظار فاصله دارد ولی در این دیدار بازهم در میانه میدان موثر بازی کرد .

بختیار رحمانی

بختیار رحمانی :

بختیار هم رفته رفته با بازیکنان دیگر هماهنگ می شود و این نوید خوبی برای مهاجمین تیم خواهد بود . چند پاس زیبا از بختیار در این دیدار دیدیدم و به خصوص پاس زیبای او به جابر انصاری و تک به تک کردن او با دروازه بان حریف نوید یک پلی میکر خوب را در استقلال می دهد .

فرشید باقری :

باقری جوان است و هنوز با جا افتادن در ترکیب استقلال فاصله دارد و باید بیشتر تلاش کند تا در ترکیب ثابت استقلال موثر تر بازی کند .

کاوه رضایی

کاوه رضایی :

کاوه رضایی هم در خط حمله استقلال پر تلاش ظاهر می شود دو بازی و یک پاس گل و یک گل آمار بدی از خود به جای نگذاشته است .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.