خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز استقلال

تمرین امروز تیم استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در کمپ حجازی برگزار شد.

*خسرو حیدری تنها غایب امروز تمرین آبی‌پوشان بود

* امید ابراهیمی بعد از یکی دو جلسه غیبت در تمرین استقلال، امروز در کمپ حجازی حاضر شده و البته تنها به دویدن دور زمین پرداخت.

* هنوز تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود که حدود ۲۰ نفر از طرفداران استقلال که روی پیراهن آنها عکس قلعه‌نویی چاپ شده بود، اقدام به تشویق امیر قلعه‌نویی کردند. آنها شعار می‌دادند «قلعه‌نویی اول بشی آخر بشی دوستت داریم»، «ما اهل کوفه نیستم امیر تنها بماند» ، «ژنرال پنج ستاره».

* این تعداد از طرفداران استقلال در ادامه بنری را باز کرده که روی این بنر شعری چاپ شده بود، روی این بنر نوشته شده بود:

به دست دوست خنجر است، میان عشق و آیینه یک جنگ نابرابر است

چه جنگ نابرابری، چه دستی و چه خنجری، چه قصه محقری، چه اول و چه آخری. هنگامی که طرفداران استقلال از قلعه‌نویی حمایت می‌کردند، ستار همدانی به سمت آنها آمد و گفت آقای قلعه‌نویی می‌گوید این شعارها را ندهید و اجازه بدهید تیم تمرین کند.

تمرین استقلال

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرینات امروز، بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال با اشاره به اتفاقات بازی با ذوب‌آهن خطاب به بازیکنان گفت من فیلم بازی را دیدم و شما خوب بازی کردید، اما بدانید که باید اگر نتیجه‌ای می‌گیرد آن را حفظ کنید، ما گل‌های مشابهی می‌خوریم که همگی روی اشتباهات فردی است. چرا نمی‌توانیم نتیجه را حفظ کنیم، در زمین مشخص می‌شود و نباید تیم به عقب بکشد.  سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت ۵ بازی پیش رو داریم که خودش ۵ فینال است، هرکدام از این بازی‌ها سرنوشت خودتان و تیم را مشخص می‌کند. من در سال‌هایی که بودم ۲۰ جام آوردم و مطمئن باشید اگر جای دیگری هم بروم ۲۰ جام دیگر هم می‌آورم. برایم فرقی نمی‌کند اینجا باشم یا جای دیگر. ما پنج‌شنبه اینجا تمرین می‌کنیم و سپس برای صرف ناهار به اکباتان می‌رویم و از آنجا راهی انزلی خواهیم شد.

* در ادامه تمرین امروز استقلال، بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و در زمینی کوچک فوتبال درون‌تیمی را بازی کردند که در این بازی امیرحسین صادقی دچار مصدومیت شد، اما به تمرین ادامه داد.

* میرشاد ماجدی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و رضا رجبی و حمید ملک‌احمدی نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بودند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری می‌شود و آبی‌پوشان پنج‌شنبه پس از یک جلسه تمرین در تهران، راهی انزلی می‌شوند.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.