گرد آوری تمام اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس

در لیگ برتر امسال ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کنند و بعد از سالها جامی برای این تیم تقدیم کنند . از کارهای کثیف آقایان هدایتی و عابدینی قبلا به حد کافی گفته شده و اینبار سراغ داوری هایی که به نفع پرسپولیس بوده میرویم . اشتباهاتی که زیاد طبیعی و عادی و اشتباه رایج به نظر نمیرسند و ذهن هر هوادار فوتبال منصف را به تفکر وا می دارند . این مواردی که در زیر می آید بر طبق کارشناسی های برنامه نود بوده که همگان آگاهند که سیاست این برنامه و تعلق رنگی مجری و تهیه کننده برنامه به چه شکل است و همیشه سعی در سرپوش نهادن به اشتباهاتی بودند که به نفع تیم محبوبشان میباشد و با این وجود موارد زیر موردهایی بودند که حتی نمیشد سرپوش بر روی آنها گذاشت . با تشکر از آقای رضا محمدی از همراهان سایت آبی پوشان برای گرد آوری این مطلب . به زودی فیلم و کلیپ های کامل موارد ذکر شده نیز قرار خواهد گرفت .

داور

هفته دوم:استقلال خوزستان٢_پرسپولیس١(داور محسن ترکی)کارشناس محمد فنایی توضیحات:پیمان شیرزادی بازیکن استقلال خ به دلیل خطا روی عالیشاه باید اخراج میشد.

هفته سوم:سپاهان۴_پرسپولیس٢(داور حسین زرگر)کارشناس خداداد افشاریان توضیحات:یک پنالتی در نیمه اول برای سپاهان گرفته نشد.

هفته ششم:پرسپولیس١_سایپا٢(داور احمد صالحی) کارشناس محمد فنایی توضیحات:رامین رضاییان دقیقه ٢٣باید اخراج میشد.

هفته هفتم:تراکتور٠_پرسپولیس١(داور محسن ترکی)کارشناس هدایت ممبینی توضیحات:خطای پنالتی علی علیپور روی بازیکن تراکتورسازی گرفته نشد.

هفته دهم:پرسپولیس٢_ملوان٠(داور بیژن حیدری)کارشناس ابراهیم میرزابیگی توضیحات:گل اول پرسپولیس خطا بود

هفته دوازدهم:پرسپولیس١_ استقلال اهواز٠(داور اشکان خورشیدی)کارشناس محمود رفیعی توضیحات پنالتی دقیقه ٧٨بنگر روی خضیراوی گرفته نشد.

هفته هجدهم:پرسپولیس٢_سپاهان٢(داور بیژن حیدری)کارشناس مسعود مرادی توضیحات نیمه اول خطای پناتی بنگر روی خلعتبری گرفته نشد گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود.

هفته نوزدهم:ذوب آهن٢_پرسپولیس٢(داور اشکان خورشیدی)کارشناس مسعود مرادی توضیحات  یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد پنالتی گرفته شده روی طارمی هم پنالتی نبود.

هفته بیستم:پرسپولیس١_فولاد٠(داورمحسن ترکی)کارشناس محمد فنایی توضیحات خطای لوبانف روی فشنگچی باید پنالتی اعلام میشد

هفته بیست و یکم:سایپا٠_پرسپولیس١(داورحسین زرگر)کارشناس مسعود مرادی توضیحات ۴دقیقه کم وقت تلف شده گرفته شد

هفته بیست و پنجم:ملوان١_پرسپولیس٢ توضیحات جری بنتسون و کمال کامیابی نیا که زننده گل دوم پرسپولیس بود باید اخراج میشدند

هفته بیست و ششم:پرسپولیس۴_استقلال٢(داور محسن ترکی)توضیحات خطای هند پنالتی توسط نورالهی برای استقلال گرفته نشد رضاییان که زننده گل سوم پرسپولیس بود باید اخراج میشد

هفته بیست و هشتم:نفت٢_پرسپولیس٠توضیحات گل اول نفت آفساید بود بابک حاتمی باید اخراج میشد علیپور و طارمی هم به دلیل شبیه سازی باید کارت میگرفتن

هفته بیست و نهم:گسترش فولاد٢_پرسپولیس۴(داور اشکان خورشیدی)کارشناس محمد فنایی توضیحات پنالتی گسترش فولاد گرفته نشد محمد انصاری باید اخطار میگرفت

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “گرد آوری تمام اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.