گزارش تمرین امروز استقلال (۹۴/۵/۲۶)

تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شد.

استقلالیها صبح امروز در سالن وزنه تمرین بدنسازی انجام دادند و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه کار تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* سجاد شهباززاده تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال بود اما بقیه بازیکنان در محل تمرین حضور داشتند.

* با توجه به اینکه استقلالی‌ها این هفته باید در گرمای اهواز به میدان بروند پرویز مظلومی تصمیم گرفت تمرین تاکتیکی تیمش یک ساعت زودتر و در هوای گرم برگزار شود. از همین رو استقلالی‌ها از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه کار تاکتیکی را آغاز کردند اما نکته جالب اینجا بود که به علت عدم هماهنگی درب رختکن بسته و تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان پشت در رختکن معطل شدند و پس از ۱۵ دقیقه گپ و گفت بیرون رختکن توانستند لباس‌های خود را عوض کنند.

*مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو مثل روزهای گذشته زودتر از سایرین در زمین شماره ۲ آزادی حاضر شده و زیرنظر حسین ترابپور تمرین کردند. در اواسط تمرین گلرها ضربه محکم ترابپور به صورت رحمتی برخورد کرد اما مصدومیت این دروازه‌بان جدی نبود و به تمرین ادامه داد.

* میلاد فخرالدینی مدافع تیم استقلال بعداز پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

* در ابتدای تمرین در حالی که مجید صالح با بازیکنان گفت‌وگو می‌کرد آنها مثل روزهای گذشته برای یکدیگر دست زدند و تمرین را این گونه آغاز کردند. پرویز مظلومی هم در رختکن حضور داشت و ۲۰ دقیقه بعداز آغاز تمرین وارد زمین چمن شد و تمرینات را زیرنظر گرفت. مجید صالح و سیروس دین‌محمدی به همراه نوازی امروز برنامه تاکتیکی آبی‌پوشان را اجرا کردند که البته دستیار اول مظلومی در فوتبال درون‌تیمی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

* هنوز دقایقی از تمرین نگذشته بود که یعقوب کریمی دچار گرمازدگی شد و نتوانست با تیم تمرین کند و به رختکن رفت و توسط کادر پزشکی درمان شد.

* جاسم کرار که مصدومیت این بازیکن در دیدار با ذوب‌آهن حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده بود امروز در تمرین شرکت کرد و پس از ۳۰ دقیقه تمرین با علی‌اصغر قربانعلی‌پور ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در قالب دو گروه فوتبال انجام دادند.

* تمرین امروز استقلالی‌ها با توجه به برگزاری کار بدنسازی در نوبت صبح زودتر به اتمام رسید.

تمرینات تیم استقلال از فردا مثل هفته‌های گذشته تا روز بازی با استقلال اهواز پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار می‌شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.