با افشاگری های سوخته نیازی به مناظره نیست

🔹در نگاه اول قرار بود کنفرانس گزارشی بر عملکرد یکساله خود را ارائه دهد نه هیچ حرف و مطلب دیگری. اما وقتی کم کم دقایق کنفرانس ادامه پیدا کرد و حرفهایی زده شد که شاید هرگز ارتباطی به اصل برگزاری کنفرانس نداشت و پیش کشیدن اسامی مدیران گذشته باعث این شد که این کنفرانس به جای اینکه با حالتی آرام به کار خود ادامه دهد علامت سؤال های بسیاری را برای مخاطب بوجود آورد که صد البته این موضوع تازه و جدیدی برای هواداران آبی نبوده و نیست.
🔹اما در تمام طول کنفرانس وقتی به چهره علی خطیر نگاه می کردیم به وضوح استرس و اضطراب و صد البته آشفتگی را در حرکات صورت و بدن او شاهد بودیم به طوری که انگاری برای اینکه خودش را به تنهایی ته چاه نیندازد می خواهد دستانش را به هر سمت دراز کرده و افراد بیشتری را با خود به قعر چاه ناکامی ها بیندازد.
🔹صد البته در بوجود آمدن اتفاقی که شش فصل متوالی باعث عدم نتیجه گیری و به جام رسیدن تیم محبوبمان شد عوامل بسیاری وجود دارند که می شود به راحتی آنها را بیان کرد، اما اسم بردن از مدیرانی که در طی شش فصل گذشته هرگز دخالتی آنچنانی در بوجود آمدن ناکامی های اخیر نداشته اند، تنها و تنها باعث بوجود آمدن سؤالاتی شد که واقعا علی خطیر هم با هیچ کدام از مدیران و معاونان گذشته استقلال در شش فصل اخیر نداشته است.
🔹علی خطیر، حرفهایش در کنفرانس را بدون واسطه و به راحتی بیان کرد و اسامی بسیاری را هم به میان آورد که باعث بوجود آمدن عکس العمل هایی هم از طرف آنان شد، اما خطیر باز هم به جای اینکه کمی بیشتر در گفته هایش تامل کند و همچنان تنها و تنها به گزارش عملکرد یکساله خودش بپردازد، همه آنهایی را که در کنفرانس نام برد را به مناظره رو در رو دعوت کرد.
🔹مناظره ای که قبل تر از این میان مدیران گذشته استقلال هم چه در رسانه ملی و چه در رادیو برگزار شد، اما پس از گذشت مدتی نه مساله ای حل شد و نه رابطه ای بهتر شد. همچنان هر دو طرف بر عملکرد خود و گفته هایشان مصر بودند و اصلا نتیجه برگزاری مناظره مشخص نشد.
🔹علی خطیر به جای اینکه درست چند روز پس از استعفایش از سمت معاونی باشگاه استقلال به افشاگری و برگزاری کنفرانس پرداخت در همان زمان تصدی گری مسئولیتش حرفهایش را بدون ترس و اضطراب بیان می کرد خیلی بهتر و شجاعانه تر بود تا اینکه هر مدیری و مسئولی که از سمت خود برکنار یا استعفا دهد دست به بیان حرفهایی بزند که در زمان مدیریت خود هرگز جرأت بیان آنها را نداشت.
🔹ما هوادارن به اینگونه کنفرانس ها و گزارش های عملکرد یکساله یا چندین ساله آن هم پس از استعفا می گوییم، افشاگری های سوخته.. ، بیان صحبت ها و اخبار و موضوعاتی که از زمان خودشان گذشته باشد هرگز به معنای افشاگری و بیان حقیقت نمی باشند و ما اسم آنها را محترمانه می گوییم افشاگری های سوخته که در حال حاضر بیان آنها هرگز سودی نه به حال هوادار می کند و نه به سود باشگاه استقلال.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.