گزارش تمرین استقلال ۹۳/۱۱/۶

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد
بازیکنان و کادر فنی استقلال نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ معترض بودند.

*حدود ۱۰۰نفر از طرفداران تیم استقلال امروز درر تمرین حضور داشتند .
*هنریک هلمکه و مگویان دو غایب تمرین امروز استقلالی‌ها بودند. امروز در کمپ این شایعه به وجود آمد که کار هلمکه با استقلال تمام است و او قطعاً باید جراحی کند.

*صادقیان مربی بدنسازی که روز گذشته آبی‌پوشان را تمرین داد امروز هم کار بدنسازی استقلالی‌ها را برعهده گرفت.  پرویز حیدری برای دومین روز متوالی در تمرین استقلال شرکت نکرد.

*کریم بوستانی نیز مثل روز گذشته قبل از بازی درون‌تیمی با دروازه‌بانان تیم استقلال کار کرد. وی بعد از حدود ۱۰ دقیقه تمرین با دروازه‌بانان به صورت سفت و سخت با طالب‌لو کار کرد و پس از واکنش‌های وی دروازه‌بان استقلال را مورد تشویق قرار داد.

*بخش اول تمرین امروز استقلال در ضلع شمالی کمپ زنده‌یاد حجازی با کارهای ترکیبی صورت گرفت در بخش بعد که قلعه‌نویی نظاره‌گر آن بود بازیکنان آقاوسط بازی کردند و در بخش پایانی این بار به جای فوتبال استقلالی‌ها بازی معروف (دستش را) پشت سر گذاشتند در این آیتم که بین دو تیم نارنجی و سبز اجرا می‌شد بازیکنان با دست توپ را به یکدیگر منتقل کرده و در پایان باید با ضربه سر یا پا دروازه‌ تیم مقابل را باز می‌کردند. در این آیتم سرمربی استقلال و دستیارانش نظاره‌گر بودند و البته استقلالی‌ها یک بازی شاد و مفرح را پشت سر گذاشتند.

*کارمندان باشگاه استقلال و لیدرهای این تیم امروز در حین تمرین استقلال مشغول فوتبال در زمین چمن مصنوعی بودند. تماشاگران نیز ساکت روی سکوها نشسته و تمرین را تماشا می‌کردند.

*میرشاد ماجدی در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت.

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای دیدار با سپاهان فردا برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان این تیم باید از ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه اولین تمرین تاکتیکی خود را بعد از بازگشت از جام ملت‌های اسیا برگزار کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.