آقایان مدیر , فوتبال روزبه چشمی را نابود نکنید

اختصاصی آبی پوشان -روزبه چشمی در سال قبل نشان داد که فوتبالش یک سر و گردن از فوتبال ایران و حتی آسیا بالاتر است و می تواند در بهترین تیمهای اروپایی هم توپ بزند ولی متاسفانه با مصدومیتی سخت در بدترین زمان ممکن مواجه شد و این مصدومیت هم خود او را از شرایط ایده آل دور کرد و هم قهرمانی را از استقلال دور کرد .

روزبه نیم فصل سال قبل و نیم فصل امسال دور از مسابقات ماند تا به شرایط آرمانی برسد . تلاشهای خود او و زحمتهای پزشکان استقلال و صبر کادر فنی میخواستند روزبه را در بهترین شرایط به ترکیب استقلال اضافه کنند تا ریسکی در مورد او انجام نشود . همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه استقلال با بی کفایتی مسوولین این تیم از نقل و انتقالات محروم شد .

حال روزبه چشمی بلا تکلیف مانده و نمی داند چه کند . اینکه آیا او می تواند برای استقلال به میدان برود یا نه مشخص نیست و حرفهای ضد و نقیض زیادی زده می شود . تقاضای ما از مسوولین استقلال بسیار روشن است :

در مورد روزبه هرچه سریعتر تکلیف را مشخص کنید و با یک استعلام از فیفا در موردش تصمیم گیری فوری کنید . اگر مواردی که بیان می شود که او میتواند بازی کند صحت دارد که چه بهتر و هم به نفع روزبه خواهد بود و هم به نفع استقلال ولی اگر نمیتواند برای استقلال بازی کند او را برای نیم فصل به یک تیم قرضی بدهید تا روزبه از شرایط آرمانی دور نباشد و سال دیگر به تیم خود بازگردد .

تنها ۴ روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و اگر عدم مشکل در بازی کردن روزبه برای آرام کردن هواداران خشمگین است این کار را نکنید و هرچه سریعتر او را به یک تیم دیگر انتقال دهید تا نابود نشود . اشتباه را با اشتباهات دیگر کامل نکنید .

زبه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.