آنالیز بازیکنان استقلال برابر ذوب آهن

استقلال در هفته هفتم لیگ برتر توانست ذوب آهن را با نتیجه دو بر یک شکست دهد . بازی زیبایی که پر از هیجان و سرعت بالا از جانب دو تیم بود و بازی تماشاگر پسندی برگزار شد . آنالیز بازیکنان استقلال برابر ذوب آهن را تک به تک در زیر قرار داده ایم :

%d8%b1%d8%ad%d9%85%d8%aa%db%8c-%da%af%d9%84-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c

مهدی رحمتی

رحمتی در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و دو بار هم توپ از درون دروازه استقلال بیرون کشید و تنها ایرادی که میتوان به عملکرد رحمتی گرفت عدم خروج و جمع کردن توپ های بلند در محوطه جریمه است که باید بیشتر روی این مورد کار کند .

رابسون جانواریو

مدافعی که در یک کلام بی نقص کار کرد . رابسون برای خط دفاعی استقلال نعمتیه که توانایی بازی در تیمهای بزرگ را در آینده دارد و قطعا از او بیشتر خواهیم شنید .

%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c

سید مجید حسینی

مدافع جوان استقلال که جای خود را در ترکیب ثابت استقلال پیدا کرده است . حسینی چند اشتباه کوچک در این بازی داشت ولی در کل نمره قابل قبولی دریافت می کند و در عین جوانی پخته بازی می کند .

وریا غفوری

وریا به جز پاس گلی که داد بازی درخشانی از خود به نمایش نگذاشت و با وریای مدنظر فرسنگ ها فاصله دارد . امیدواریم با راه افتادن وریا و هماهنگی بیشترش با خسرو حیدری جناح راست استقلال جهنمی برای حریفان شود .

%db%8c%d8%b9%d9%82%d9%88%d8%a8-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c

یعقوب کریمی

شاید یعقوب کریمی برای پست دفاع چپ ساخته نشده و منصوریان هنوز مهره مورد اطمینان خود را در این پست نتونسته پیدا کند . یعقوب در هافبک چپ بهتر از دفاع خواهد بود . او در اواخر بازی از نفس نیز کم آورده بود چند بار جا ماند که از آن جناح حملات خطرناکی روی دروازه استقلال شکل گرفت .

%d9%85%d9%86%d8%b5%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c

خسرو حیدری

خسرو حیدری همچنان در همین سن هم مهره تاثیر گذار استقلال است و هر سانتر او بوی گل میده .

بختیار رحمانی

بازگشت بختیار به ترکیب استقلال با اولین برد استقلال همراه بود و هماهنگی بختیار با بازیکنان کناری میتواند عملکرد او را بهتر نیز بکند . پنالتی که روی بختیار انجام شد زمینه ساز برد استقلال در این بازی بود .

فرشید اسماعیلی

فرشید مثل بازی های گذشته یکی از بهترین های استقلال بود که در میانه میدان بسیار جنگنده و با روحیه بازی می کند و فقط به گفته خود منصوریان باید قوای خود و نفسش را برای کل بازی تقسیم کند .

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی هم هر روز بهتر از قبل میشود و با راه افتادن امید ابراهیمی میانه میدان استقلال هم بهتر می شود .

کاوه رضایی

کاوه رضایی دوندگی و بازی درگیرانه ای در بین مدافعین حریف دارد که هر دفاعی را خسته می کند ولی چیزی که ثابت شده نمی شود روی کاوه رضایی به عنوان مهاجم اول و تمام کننده حساب کرد و او باید در کنار مهاجم تمام کننده استقلال نقش مکمل را داشته باشد .

علی قربانی

علی قربانی مهاجمی است که هر وقت بهش اعتماد شده چه سال قبل و چه امسال به خوبی جواب اعتماد ها را داده است . قربانی می تواند گزینه اول خط آتش استقلال باشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.