اگر کاپیتان رحمتی حرف بزند سیل خیلی ها را با خود می برد

اختصاصی آبی پوشان – کاپیتان استقلال سید مهدی رحمتی در پستی شجاعانه خبر از صحبت در باره تخلفات فوتبال ایران بعد از بازی با تعاون در میکسدزون استادیوم داد .

وقتی همه از کسر امتیازهای ابلاغ شده و اجرا نشده با خبر هستند , وقتی تیمی بازیکن غیر قانونی میگیرد و از آنها بازی می گیرد و امتیاز آن بازیها کسر نمی شود همه ساکت می مانند و از آبروی فوتبال ایران می ترسند . ولی به نظر این سکوتها از جانب فوتبالیها و از جانب رسانه ها خیانت است به ایران و ایرانی .

مهدی رحمتی باید حرف بزند حتی اگر این حرف زدنها منجر به پایان فوتبال خودش باشد در این صورت رحمتی در اذهان باقی خواهد ماند و رفتار حجازی گونه او از یادها نخواهد رفت .

مهدی رحمتی از افشاگری در مورد افراد غیر فوتبالی حاضر در فوتبال (بخوانید سیاسیون و نظامیان ) و همچنین افراد دو شغله و بازنشسته در فوتبال گفته است . شاید باید سیلی به راه بیافتد و فساد را از فوتبال ایران بشوید و ببرد . امثال عابدینی ها و هدایتی ها و حسن زاده ها و تاج ها برای رفتن از این فوتبال نیاز به یک سیل عظیم دارند و افراد واقع بین جدا از هر رنگ و علاقه مندی باید برای سالم سازی این فوتبال کمک کنند .

کاپیتان رحمتی امیدواریم با توصیه ها و تماس هایی که باهات خواهد شد از حرف خود کوتاه نیایی و در آخر این مطلب را با حدیثی از مولا علی به پایان میرسانیم :

اِصْبِرْ عَلى مَرارَهِ الْحَقِّ وَ ایّاکَ اَنْ تَنْخَدِعَ لِحَلاوَهِ الباطِلِ؛

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.