بذل و بخشش حق هواداران استقلال به چه حقی ؟

از جلسه هماهنگی دیدار استقلال و تراکتور خبرهایی میرسد که در توافق مسوولین دو تیم جایگاه بیشتری از حق قانونی تراکتورسازان به این تیم اهدا شده است . در اینکه هواداران تراکتور نمیتوانند این جایگاه ها را پر کنند حرفی نیست چون برای بازیهای خانگی آنها نهایتا ۴ هزار نفر تماشاگر میرود و دیگر شور و شوق روزهای اول حضور در لیگ برتر در این شهر خوابیده و در تهران هم هوادار آنها نمیتواند زیاد باشد ولی حرف ما چیز دیگری است , اینکه مسوول مذاکره کننده در جلسه هماهنگی از طرف استقلال با چه حقی جایگاه هواداران استقلال را به حراج می گذارد و به طرفداران تیم رقیب می بخشد ؟
مگر غیر از این است که در ورزشگاه یادگار امام آنها با زور و دعوا بیشتر از ۱۰۰ هوادار استقلال را به استادیوم راه نمیدهند و آن هم در بدترین منطقه ورزشگاه و زیر بارش سنگ و زباله جای می دهند ؟
آقای مسوول و نماینده باشگاه اگر مذاکره بلد نیستید و اگر لیاقت دفاع از حق باشگاه را ندارید سر جای خود بنشینید و بگذارید کسانی که دلسوز این تیمن در میز مذاکره و جلسه بنشینند .
من نوعی که با این تیم زندگی کرده ام و به این تیم عشق میورزم اگر در چنین جلسه ای نماینده باشگاه باشم حتی یک صندلی را به هواداران تیم مقابل نخواهم داد چون تک تک هواداران استقلال ارزشمند هستند و قابل معامله نیستند .
ننگ بر کسانی که نان را به نرخ روز میخورند و فقط فکر موقعیت خویش هستند نه منزلت باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش
هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.