بررسی برخورد نامناسب برخی لیدرها با عزادارن

گفتیم از برخی زشتی هایی که در مراسم مرحوم پورحیدری اتفاق افتاد صحبت خواهیم کرد این صحبت کردن ها برای این نیست که دردی را تازه کنیم و یا زشتی ها را بولد و برجسته کنیم . قصد ما این است از همه این اتفاقات درس بگیریم برای مراسمات آینده که بهتر و بهتر برگزار شود .
ما نمیخواهیم به لیدرهای زحمت کش استقلال حمله کنیم و قصد تخریب آنها را نداریم اتفاقا بسیاری از آنها در مراسم دیروز به برگزاری هرچه با شکوه تر کمک شایانی کردند و در برقراری نظم و انضباط هم تلاش زیادی داشتند و حتی به خود ما هم محبت زیادی داشتند ولی روی صحبت ما با برخی لیدرهاست .
دیروز برخی لیدرهای معلوم الحال برخوردهای زشت و زننده ای با عزاداران منصور خان داشتند و رفتار و خطاب های بی ادبانه ای با عزادارانی که با خلوص نیت و به عشق منصور خان گاها از کیلوترها دورتر آمده بودند , داشتند .
مردمی که یک گوشه سینه میزدند و شعار خداحافط منصور پورحیدری را با عشق زمزمه میکردند و آرام اشک میریختند . نیازی هم نبود زیاد داد بزنند و یا در گود میدان حرکات عجیب و غریب در بیاورند چون آنها نه برای دیده شدن در تصاویر و فیلمها و نه برای شنیدن صدای دادشان از طرف فلان کس در مراسم حاضر نبودند, آنها برای دلشان آنجا بودند . اینکه با این افراد که حتی برخی ها ۷۰-۸۰ ساله هم بودند کلمات زشت و یا رفتار فیزیکی زشتی انجام میشد اصلا شایسته این مراسم نبود .
وقتی مراسم برای منصور خان بزرگ است باید در مراسم از بزرگترین فرد شرکت کننده از نظر جایگاه تا کوچکترین فرد حاضر که بنده حقیر باشم باید رفتاری منصور منشانه داشته باشیم .
از کانون هواداران استقلال و جناب آقای رامین همتی درخواست داریم در این گونه مراسمات و حتی بازیهای فوتبال این افراد را که تشخیصش چندان سخت نیست و همگان میشناسند شناسایی کنند و از مجموعه خود بیرون بگذارند تا کل مجموعه زحمتکش لیدری به خاطر رفتار چند نفر بدنام نشوند .

%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%82%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.