بهترین دفاع حمله است

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: روز پزشک را به پزشکان عزیز ایران چه داخل و چه خارج تبریک می گویم. آنها زحمات زیادی می کشند که جای تقدیر و تشکر دارد و واقعا می بینم زمان هایی بوده که پزشک مربوطه هزینه های عمل خود را نگرفته اند. از سوی دیگر به دسکتر سمیعی و پروفسور خدا دوست نیز تبریک می گویم که کلینیک چشم پزشکی راتاسیس و رایگان کار می کرد.

وی افزود: منصور ابراهیم زاده مربی بزرگ و خوش اخلاق و فنی است و سال گذشته کمی بدشانسی آورد اما هر جا بوده فوتبال را علمی کار کرده است. بازی فردا هم دو بخش دارد که بازی سختی است و بخش دوم نیز تقابل مربیانی است که فوتبال زیبا بازی می کند. ما فیلم بازی با گسترش را آنالیز کردیم و آنها می دانند که به زمان خودش به حمله اضافه می شوند اما خوشحالم که تیم ما روحیه خوبی پیدا کرده و تا دقایق آخر فعل خواستن در وجود بازیکنان هست.
وی تاکید کرد: برایم مهم است که همه برای تیم باشند و همه برای بردن تلاش کنند و فکر می کنم این مسائل در تیم ما وجود دارد.
قلعه نویی در خصوص تعریف ابراهیم زاده از وی قبل از نشست خبری گفت: البته ابراهیم زاده انسان خوبی است که بعد از جدایی از تیم ملی با هم در ارتباط بودیم ولی استقلال یک تیم است و تا همین حالا هم که موفق بودیم من قلعه نویی کمترین نقش را داشتم اما واقعیت این است که استقلال یک تیم است.
سرمربی استقلال در خصوص قرعه کشی جام حذفی و گروه بندی آن گفت: خودتان می گویید مسابقات قرعه کشی شده ولی ما برنامه داریم و حتی نباید تیم های دسته اول را دست کم بگیریم. بازی ها به هم نزدیک است و شاید اسم تیم ها با هم تفاوت کند اما بعد از این ۴ هفته ای که از لیگ برتر گذشته تیم ها خیلی به هم نزدیک شده اند. دیدید که ما مقابل سایپا بازی کردیم اما نزدیک برنده هم نباشیم و درست مثل بازی با سپاهان که می توانستیم برنده باشیم. ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و نباید کسی را دست کم بگیریم.
قلعه نویی در مورد محرومان گفت: محروم نداریم اما صادقی و عمران زاده تا دو هفته دیگر به تیم ما اضافه می شوند.
سرمربی استقلال در خصوص اینکه به آینده تیمش امیدوار است ادامه داد: من در پاسخ سوال شما سوال می پرسم آیا ما با تیم سال قبل تفاوت کرده ایم؟ اگر این اتفاق افتاده به این دلیل بوده که تغییرات ما جواب داده است. ما در اکثر بازی ها بیشتر از ۹ کرنر زده ایم و تنها در اشتباهات فردی ضرر کرده ایم. هفته به هفته مشکلات ما کمتر خواهد شد و جلو خواهیم رفت.
سرمربی استقلال در خصوص تقابل مهدی رحمتی و ساموئل با این تیم گفت: آنها امروز بازیکنان پیکان هستند و طبیعتا با تمام وجود برای پیکان تلاش می کنند. این دو برای استقلال زحمات زیادی کشیدند و رحمتی و ساموئل و حتی رحمتی زمانش بیشتر بوده برای استقلال زحمت کشیده ولی حالا بازیکن پیکان است و و می دانم هواداران او ار تشویق می کنند چون برای تیم زحمت کشیده است.
وی در خصوص تغییراتی که در دیدار گذشته داده بود گفت: محسن فروزان چندین موقعیت را در بازی های گذشته گرفت اما کمترین فشار را تحمل کرد چون ما بیشتر به فکر حمله هستیم و به نتیجه رسیدیم که بهترین دفاع حمله است. شاید برخی مواقع دفاع ما آسیب پذیر باشد اما تغییرات ما همگی مفید بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.