تحریم نظرسنجی ناعادل فردوسی پور

قرار است در برنامه نود نظر سنجی محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال انجام شود . منصوریان و مجیدی که از قبل در این نظر سنجی بودند و با آرای قرار گرفته روی سایت برنامه نود به نظر میرسد برهانی و جباری و زرینچه نیز به این جمع اضافه شوند و نظر سنجی با حضور این ۵ عزیز انجام شود .

عادل(ناعادل) فردوسی پور که حالا و با مشخص شدن و علنی شدن تمایلات رنگی و تیمی اش شمشیر را از رو برای استقلالیها بسته و بینندگان استقلالی خود را از دست رفته میبیند با این ترفند و کشاندن میلیونها هوادار استقلال به پای رای برنامه اش میلیاردها کاسب خواهد شد , غافل از اینکه استقلالیها خیلی با شعور تر و فهیم تر از آن هستند که فریب این آقا را بخورند و در این نظر سنجی شرکت نخواهند کرد .

زرینچه یکی از متعصب ترین های استقلال است که شاید جوانترها زیاد بازی هایش را به خاطر ندارند ولی ما با بازیهایش با نفوذهایش با تعصب و متانت و نجابتش زندگی کرده ایم و عشق ورزیده ایم ,  علیرضا منصوریان و تعصب و مردانگی اش و اعتبار و بزرگواریش نیاز به گفتن ندارد , فرهاد مجیدی یکی از اساطیر و تاریخ سازان باشگاه که هواداران دیوانه وار دوستش دارند , مگر میشود استقلالی بود و سلطان پاس گل مجتبی جباری را دوست نداشت ؟ هنوز هم هواداران منتظر بازگشت زیدان آسیا به خانه خود هستند و در نهایت آرش برهانی مهاجم محبوب و محجوب آبی ها که یکی از یاران وفادار استقلال بوده و همواره به عشق هواداران و پیراهن آبی ناملایمتی ها را تحمل کرده است . آری همه این عزیزان اساطیر باشگاه هستند ولی دلیل نمیشود عادل خان با اسم این عزیزان بازی کند و میلیاردها به جیب بزند . پس همه باهم تحریم نظرسنجی ناعادل فردوسی پور  برای نشان اعتراض به دشمن درجه یک پرافتخارترین تیم ایران .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.