تعطیلی لیگ و سکوت خبری و تولید حاشیه های دروغین

🔹هیچ گاه این روزهای بی سر و صدا را دوست نداشتیم و به نوعی مرگ تدریجی نشریاتی بود که نان شان را از طریق خبررسانی های فوتبالی و جریان یافتن مسابقات لیگ و جام حذفی و آسیا می دانستند.
🔹زمانی که لیگ برای مدتی یک یا دو یا سه هفته ای و حتی بیشتر تعطیل می شود، مسابقاتی نیست و جریان پرتپش و استرس و هیاهوی لیگ خاموش می شود و نشریات در آن زمان و خبرگزاری ها و کانال های تلگرامی در فضای مجازی در این زمان با کمبود خبر مواجه می شوند..
🔹برای همین شروع می کنند به تولید خبرهای حاشیه ای، سرک کشیدن به کار این و آن.. ایجاد حاشیه های فرضی که شاید بعدها هم درست از آب در بیاید، حاشیه را مطرح می کنند و می شود تیتر یک خبرگزاری شان و نشر داده می شود به تمامی خبرگزاری ها و سایت ها و کانال ها.
🔹و چقدر این روزها را دوست نداشتیم.. هرگز این روزها را که برای عقب نماندن از غافله خبری مجبور به ساختن حاشیه کنی والا در این سکوت، تو و خبرگزاری یا کانال ات ساکت و خاموش خواهد ماند..
🔹اما ما اهل درست کردن حاشیه های فرضی و دروغین نیستیم حتی اگر بخواهد بعدها هم خبرمان درست از آب درآید.
🔹ما هنوز دوست داریم ساده کار کنیم، سالم زندگی کنیم و با عشق نفس بکشیم در هوای پاکی که خودمان برای خودمان ساخته ایم نه دیگران برای ما ایجاد کرده اند..

✍️محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.