تمرین استقلال در حضور هوادار و بازیکن سابق پرسپولیس

حنیف عمران زاده

تمرین تیم فوتبال استقلال  از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری شد .

مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زودتر از همه بازیکنان به محل تمرین آمده و زیر نظر ترابپور تمرین دروازه‌بانی را انجام دادند. نکته جالب توجه اینجا بود که محمد نوازی در بخشی از تمرین گلرها به حسین ترابپور کمک می‌کرد.

*مهدی رحمتی که روز گذشته در دیدار با استقلال خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شد و تمرین را ترک کرد امروز بدون مشکل کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. البته این بازیکن در فوتبال درون گروهی حضور نداشت و مثل نفرات فیکس بازی دیروز تمرین ریکاوری انجام داد.

*جاسم کرار و رحمتی هر دو با پسرانشان به محل تمرین آمدند

*هنگامی که پرویز مظلومی وارد زمین چمن شد یکی از هواداران خطاب به وی گفت:

آقای مظلومی تاریخ نقل و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان خارجی گذشته است و شما نمی‌توانید پروپیچ را به خدمت بگیرید که مظلومی گفت:‌

ما این بازیکن را به عنوان سهمیه بازیکن آزاد جذب کرده‌ایم و از قوانین نقل و انتقالات آگاه هستم.

*هنگامی که حنیف عمران‌زاده وارد زمین چمن شد با چند نفر عکس یادگاری گرفت.

در این لحظه یکی از تماشاگران به او گفت من پرسپولیسی هستم و می‌خواهم با شما عکس داشته باشم، شما عدد چهار را نشان بده که عمران‌زاده از این کار امتناع کرد.

*وقتی بازیکنان دور هم جمع شدند یکی از بازیکنان گفت امروز تولد روزبه چشمی است که در این لحظه همه برای این بازیکن دست زدند.

استقلالی‌ها از چشمی خواستار شیرینی شدند که وی گفت چشم فردا که تمرین تعطیل است به همه شیرینی می‌دهم! البته چشمی با شوخی این صحبت را مطرح کرد.

*خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی دو بازیکن مصدوم استقلال امروز به محل تمرین آمده و برای دقایقی با پرویز مظلومی صحبت کردند. این دو نفر سپس زیر نظر بدنساز استقلال به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*ریوالدو هافبک جدید و برزیلی آبی‌پوشان امروز به صورت جداگانه به دویدن دور زمین پرداخت.

*هنوز ۱۰ دقیقه از آغاز تمرین نگذشته بود که اسماعیل هلالی هافبک سابق پرسپولیس به زمین شماره دو آمد وی که تصور می‌کرد تراکتورسازی دیدار دوستانه‌اش در این زمین برگزار می‌شود وقتی متوجه شد تمرین استقلال در حال برگزاری است متعجب شد ولی مجموعه آزادی را ترک نکرد و نزد پورحیدری و مظلومی رفت و با‌ آنها احوالپرسی کرد،

مظلومی هم وقتی هلالی را دید به او گفت اسماعیل یکی از بهترین بازیکنان و هافبک‌های فوتبال ایران در زمان خودش بود که درک خیلی خوبی در زمین داشت. سپس سیروس دین‌محمدی همشهری هلالی نیز نزد وی آمد و برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد.

*در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز کار هوازی کردند و سپس در دو گروه به فوتبال درون‌تیمی پرداختند. در این مسابقه فرزاد مجیدی نقش مهاجم تیم نارنجی را داشت و محمد نوازی نیز در پست مدافع راست تیم سبز بازی می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا استراحت خواهد کرد و تمرینات این تیم از روز یکشنبه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.