تمرین امروز استقلال در حضور مهدی ماهانی و امیر آبادی

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود یک هوادار معلول به وسیله نزدیکانش با ویلچر به زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آمد.

* بازیکنان استقلال به صورت تک تک در کنار وی عکس یادگاری گرفته و استقبال خوبی از او به عمل آوردند. همچنین آرش برهانی نیز پیراهن شماره ۹ خود را به وی اهدا و برای او آرزوی سلامتی کرد.

* منصور پورحیدری که خوشبختانه رفته رفته شرایط خوبی پیدا می‌کند امروز به تنهایی با خودروی شخصی‌اش به محل تمرین آمد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

* حنیف عمران‌زاده بعد از عذرخواهی رسانه‌ای از کادر فنی بازیکنان و هواداران تیم استقلال به همراه مهدی رحمتی و با خودروی وی به محل تمرین آمد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. عمران‌زاده در رختکن با بازیکنان دست داد و پس از گفت‌وگو با پرویز مظلومی به زمین تمرین آمد.

* مهدی امیرآبادی مدافع پیشین استقلال نیز امروز یکی از میهمانان تمرین آبی‌پوشان بود. امیرآبادی مورد استقبال استقلالی‌ها قرار گرفت و این جا بود که بازیکنان با وی شوخی می‌کردند و می‌گفتند چرا پیر نمی‌شوی؟

* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین امروز شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد. مظلومی ضمن گفت‌وگوی کوتاه پیرامون عمران زاده با بازیکنان خطاب به آنها گفت دوست دارم مثل این دو بازی یکدل و یکصدا با هم تا آخر راه پیش برویم و اصلا نمی‌خواهم جایگاهی که به آن رسیده‌ایم را از دست دهیم بدهیم. فقط ۲ گام مانده تا به هدف‌مان برسیم و مطمئن باشید این موضوع می‌تواند تا سال‌های سال در خاطر هواداران و خودتان باقی بماند و فقط کافی است کمی همت‌تان بیشتر شود. در ادامه مجید صالح نیز گفت‌وگویی با بازیکنان انجام داد و به آنها گفت همین تمرین کردن شما در میدان مسابقه تاثیرگذار است. وقتی خوب تمرین می‌کنید مطمئن باشید در مسابقه هم عملکرد خوبی خواهید داشت.

* هنگامی که مهدی امیرآبادی در کنار زمین ایستاده بود خسرو حیدری با وی شوخی کرد که با واکنش امیرآبادی روبرو می‌شد.

* حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

* منصور پورحیدری امروز از روی نیمکت تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کرد و مهدی امیرآبادی نزد وی رفت و برخورد گرمی با او داشت.

* دروازه‌بان تیم استقلال امروز زیر نظر حسین تراب‌پور تمرینات خود را به صورت جداگانه انجام دادند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بازی ۴ به ۲ انجام دادند. در بخش بعد بازیکنان در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون تیمی بازی کردند که مظلومی در حین این تمرین برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

*دکتر نوروزی پزشک استقلال و مهدی ماهانی بازیگر جوان سینما در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت. وی معمولا در بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کند.

* مهدی رحمتی امروز به همراه دو فرزند خود به محل تمرین آمده بود و جالب اینجاست که فرزند کوچک وی پیراهن شماره ۱۰ تیم برزیل را به تن داشت.

* عادل شیحی و روزبه چشمی و فرزاد مجیدی در تمرین امروز استقلال غایب بودند که هافبک مراکشی به نظر می‌رسد به بازی با تراکتورسازی هم نخواهد رسید.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.