حذف توجیه پذیر با چاشنی یک اجنبی

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا مغلوب عراق شد و حذف شد .

سرمربی گری این تیم بر عهده کارلوس کیروش پرتغالی بود , سرمربی که تا بحال حدود ۳۰ میلیارد از پولهای کشورمان در جیب ایشان رفته است تا بیاید و تیم ملی ما را با که کل آسیا به فوتبال تهاجمی میشناختند در لاک دفاعی در برابر هر تیمی فرو ببرد .

یادمان نرفته در جام ملتهایی که امیر قلعه نوعی , یک مربی وطنی مربی تیم ملی بود تیم ملی فوتبالمان بازیهای زیبایی از خود به نمایش گذاشت و در این مرحله به مصاف کره جنوبی پرقدرت رفت . در آن بازی تیم ملی جوانمردانه و دلیرانه بازی کرد و بعد از تساوی در وقت های قانونی و اضافی مغلوب کره جنوبی در ضربات پنالتی شد . بعد از آن باخت سرمربی ایرانی تیم ملی اخراج و آماج شدیدترین حملات قرار گرفت . زمان گذشت و چند سال بعد باز در این مرحله کارمان به ضربات پنالتی کشید و اینبار نه در برابر کره جنوبی پرقدرت بلکه در برابر عراقی که کمتر از دوماه قبل در جام خلیج فارس یک مغلوب بزرگ بود در مرحله گروهی جام ملتها نیز با عبور از سد اردن و فلسطین بالا آمده بود .

کاری به سی میلیارد بر باد رفته نداریم و نمیخواهیم تلقین کنیم که با این باخت فوتبال ما بر باد رفته و ما هم مثل خیلی های دیگر و آقای گزارشگر چشممان را به حرکت پولادی بر روی دروازه بان حریف می بندیم تا بساط توجیه را فراهم کنیم . کاش چشم مربیانی مثل قلعه نوعی , منصوریان , فرکی , گل محمدی و… هم رنگی بود تا اینچنین زمین و زمان دست در دست هم به حمایت میپرداختند .

منتظر تیتر فردای روزنامه زرد خبرورزشی مینشینیم تا…

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.