زیبایی عشق به غم آن است

هواداران استقلال را به صبوری دعوت می کنیم

استقلال و استقلالی ها در روزگار خوشی به سر نمی برند . شکست های پی در پی که علاوه بر عذاب روحی و سرخوردگی هواداران و فاصله گرفتن از ثدر و حذف شدن از جام حذفی باعث خدشه دار شدن ابهت استقلال بزرگ شده است .

همه ما از این قضایا و اتفاقات نارحتیم و ضربات روحی بسیاری دیده ایم . ولی همیشه و همه جا گفته ام و باز میگویم که : زیبایی عشق به غم آن است 

همه ما عاشقیم , عاشق یک معشوق مشترک به نام استقلال . همه ما به یک عشق مشترک عشق میورزیم و در راه سربلندی آن قدم بر میداریم.

آری استقلال بزرگ ما در روزگار خوبی به سر نمیبرد ولی این دوران نیز تمام میشود و روزهای خوش استقلال به زودی فرا خواهد رسید .

در این شرایط هواداران استقلال را به صبوری دعوت می کنیم وظیفه من و شمای هوادار حمایت از تیم و البته انتقادات به حق است ولی مبادا در این بین اخلاق را هم به مانند نتایج ببازیم .

هیچ کاری به اشخاص نداریم و حمایت ما از تیم است ولی در نظر داشته باشیم که بالای ۹۰ درصد افتخارات سالهای اخیر استقلال با امیر قلعه نوعی بوده پس روا نیست با چند نتیجه بد همه چیز را زیر سوال ببریم و شروع به توهین کنیم .

وقتی بازیکن پر ادعا و ملی پوش به کرات اشتباهات مرگبار انجام می دهد سرمربی چکار می تواند بکند؟ البته استفاده نکردن از چنین بازیکنانی و ده ها مورد ایراد هم بر سرمربی وارد است ولی در کمال احترام .

یکبار دیگر شما را دعوت میکنم در صفحه اول سایت ابی پوشان به جدول لیگ برتر نگاهی بیاندازید و بازیهای هفته پیش روی تیمها تا بدانید که استقلال زیاد هم از صدر جدول دور نیست و با دو برد به مکان خود در صدر جدول می تواند برگردد . در چنین شرایط سختی باید پشت تیم بود و بعد ها مبادا مصداق سخن سر الکس فرگوسن باشیم و در شادی ها و پیروزیها هم حق همراهی تیم را نداشته باشیم چون در شکست ها در کنار تیم نبودیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.