شایان مصلح نیمکت نشین میلیاردی پرسپولیس

اختصاصی آبی پوشان – هر سال بعد از نقل و انتقالات آماری از رقم قراردادهای باشگاه ها منتشر می شود که فردی که هیچ دستی در این فوتبال هم نداشته باشد می داند این ارقام چقدر نادرست است و همواره از سوی پرسپولیسیها غیر واقعی اعلام می شود .

در حالی که سالهای زیادی استقلال را به عنوان پر هزینه ترین تیم نام می برند در بدهی های اعلام شده مشخص شد که پرسپولیس بیش از دو برابر استقلال بدهی دارد .

امسال هم قرمزپوشان پایتخت هزینه های گزاف و بی حساب و کتاب کم نداشتند که در این مطلب فقط به یک بازیکن میپردازیم :

شایان مصلح

بازیکنی که از تیمهای پایه استقلال رشد کرد و اصولا فوتبال حرفه ای خود را از استقلال شروع کرد و سال قبل در دسته یک در تیم سپیدرود رشت بازی میکرد .

این بازیکن که قلبا به استقلال علاقه داشت و چون فوتبال خود را از این تیم شروع کرده است پای میز مذاکره با استقلالیها نشست و استقلالیها برای بازیکن جوان و دسته یکی حاضر به پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نشدند و این بازیکن در دام پیشنهاد چرب یک میلیاردی پرسپولیسها افتاد و به این تیم پیوست .

این بازیکن میلیاردی به نیمکت نشین صرف در پرسپولیس تبدیل شد و شرایط نشان می دهد تا پایان فصل هم اتفاق خاصی در مورد این بازیکن نیافتاد و به همان دقایق کوتاه بازی در مورد این بازیکن اکتفا شود . حال اگر بازیکن استقلال بود کل روزنامه ها و سایتها به مقایسه رقم قرارداد و دقایق بازی این بازیکن میپرداختند در حالی که در تیم سوگلی پرسپولیس کسی نه به رقم قرارداد او کار دارد و نه به دقایق بازی .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “شایان مصلح نیمکت نشین میلیاردی پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.