فوتبال فانتزی ۹۰ و کاربران فریب خورده استقلالی

اختصاصی آبی پوشان – سالهاست از خصومت های ۹۰ و مجموعه تحت هدایت عادل فردوسی پور علیه استقلال میگوییم و مینویسیم ولی گویا گوش شنوایی وجود ندارد . خود ما سالهاست که این برنامه و شوی قرمز را نگاه نمیکنیم و اتفاقات افتاده در آن هم برایمان ارزش و اهمیت ندارد ولی این مجموعه برابر و حتی جلوتر از تکنولوژی پیش می رود تا از خواسته های خود عقب نماند .

جدیدا این مجموعه در سایت خود بخشی با عنوان فوتبال فانتزی راه انداخته اند و کاربران در آن تیمهای خود را انتخاب میکنند و امتیاز دهی می شود و بر اساس تیمهای انتخابی به کاربران امتیاز داده می شود . برنامه ای که امتیازات بازیکنان پرسپولیس بالا محاسبه می شود و در شرایط مساوی امتیازات پایین تری برای سایر بازیکنان و به خصوص استقلالیها داده می شود ( در این نوشته به نوع امتیازدهی و روشهای آن نمیپردازیم و اگر نیاز بود بعدا توضیح کاملی خواهیم داد ) با این محاسبات و قیمت هایی که برای بازیکنان تعیین می شود خیلی از استقلالیها هم بازیکنی مثل شجاع خلیل زاده را به پژمان منتظری ترجیح میدهند و یا به جای انتخاب جپاروف و شجاعیان و… به سراغ بازیکنی مثل مسلمان می روند .

نود هم آمار در می آورد که طارمی بازیکن مورد علاقه ۸۰ درصد کاربران است در حالی که بسیاری از استقلالیها برای کسب امتیاز بازیکنان پرسپولیس را انتخاب کرده اند .

بیایید کمی هوشیار باشیم و اسیر نیرنگ های عادل به شیوه های مختلف نشویم . عادل وقتی میبیند استقلالیها از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند سوراخهای دیگر ایجاد میکند و با ترفندهای جدید جلو می آید . این برنامه و امثال آن را فقط در حد یک سرگرمی نبینید و ببینید در پشت این چنین برنامه هایی چه مواردی نهفته است . چرا باید استقلالی  , بازیکن پرسپولیسی انتخاب کند تا امتیازش بالاتر رود ؟ اگر برای کسب چند امتیاز بالاتر بازیکن قرمز انتخاب می کنید پس به بازیکنی که برای میلیونها پول تیم مورد علاقه خود را می فروشد و به تیم رقیب می رود هم خرده نگیرید .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “فوتبال فانتزی ۹۰ و کاربران فریب خورده استقلالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.