محرومیت خرمگاه ضربه های بدی به استقلال زد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد خرمگاه را بعد از دربی سه جلسه محروم کرد , محرومیتی که در هیاهوی دربی و دعواهای رحمتی و حسینی از دید بسیاری از هواداران استقلال دور ماند .

شاید محرومیت محمد خرمگاه اثرات بدتری نسبت به محرومیت مهدی رحمتی در ترکیب استقلال داشت . حسینی جوان با اندکی تفاوت فنی از رحمتی می تواند جای خالی دروازه بان اول استقلال را پر کند ولی جای خالی محمد خرمگاه مغز متفکر کادر فنی و کمک اول منصوریان به این راحتی ها پر شدنی نیست .

صحنه ای از دربی که هرگز از یاد نخواهیم برد مربوط به موقعی می شود که استقلال از پرسپولیس گل دریافت کرده بود و همه در شوک بودند ولی در این بین وقتی فیلم برداری با شیطنت به سمت خرمگاه و منصوریان رفت نشان داد که این دو در کنار هم و حفظ آرامش درباره ادامه بازی مشورت و برنامه چینی میکننند و نتیجه این مشورتها و کمکهای آقای خرمگاه را که خود از مدافعین خوشنام استقلال بوده است را در لحظات بعدی بازی دیدیم .

در چند بازی گذشته نبود محمد خرمگاه در حین بازی برای استقلال مشکلاتی به وجود آورد ولی حال او این سه جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته و می توانیم یار دیرین منصوریان را در کنارش ببینیم و دلمان در حین بازی قرص تر از قبل باشد .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.