مظلومی اجازه تمرین به ریوالدو را نداد

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال از ساعت ۱۶ در رختکن حضور داشتند و فیلم بازی قبلی مقابل نفت و ۲ بازی راه‌آهن را تماشا کرده و به آنالیز پرداختند.

* پرویز مظلومی که روز گذشته در تمرین غایب بود امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد و تمرین را زیر نظر داشت.

* منصور پورحیدری سرپرست آبی‌پوشان که روز گذشته در تمرین حاضر نبود امروز از ابتدا در کنار آبی‌پوشان بود و پس از یک ساعت محل تمرین را ترک کرد.

* ۳ دروازه‌بان استقلال زیر نظر حسین تراب‌پور به تمرین پرداختند. مهدی رحمتی هم که روز گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی جزیی زودتر از سایرین تمرین را ترک کرده و به کلینک رفته بود امروز بدون مشکل تمرین کرد.

* مگویان مدافع ارمنی استقلال که به دلیل مصدومیت بازی با راه‌آهن را هم از دست داده در کلینک حضور داشت و در تمرین نتوانست شرکت کند.

*بازیکنان اصلی استقلال که مقابل نفت بازی کرده بودند، ۴۵ دقیقه تمرین کردند و سپس زمین شماره دو را ترک کردند. دویدن و گرم کردن و فوتبال سرعتی از برنامه های آبی‌پوشان در تمرین امروز بود.

* جاسم کرار که ۳ جلسه محرومیتش به پایان رسیده و مقابل راه‌آهن می‌تواند بازی کند همراه پسرش در تمرین حاضر شده بود.

* ریوالدو هافبک برزیلی استقلال که از سوی کمیته انضباطی این باشگاه تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در تمرینات منع شده است با این حال امروز در محل تمرین حاضر شد اما پرویز مظلومی اجازه تمرین به او را نداد.

* عده‌ای از هواداران مرحوم بیت‌الله عباسپور بنری را با عکس وی در محل تمرین آورده بودند و با این بنر عکس یادگاری گرفتند.

* آخرین تمرین استقلال قبل از رویارویی با راه‌آهن فردا ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ آزادی برگزار می‌شود. پس از تمرین فردا آبی‌پوشان برای برگزاری اردو به هتل المپیک می‌روند.

دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.