منصوریان : برای تبلیغات خودشان وارد فوتبال شده اند

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل لوکوموتیو اظهار داشت:به همه دوستان تبریک می گویم.خیلی خوشحالم هوادار فوتبال خوشحالند.فارغ از هر رنگی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم.این برد را به خانواده شهدا تقدیم می کنیم.همچنین هواداران که ما را تنها نگذاشتند.هوادارانی که جوانان ما را تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد:در روزهایی هستیم که باید مراقب پشت سرمان باشیم که بغل پا نخوریم. ما باید در سه جبهه بجنگیم که یک لحظه از کنارمان بغل پا نخوریم، در جبهه بعدی باید با جوانی تیم‌مان که خودمان  را هم شامل می‌شود بجنگیم و در جبهه سوم هم کسانی هستند که هر لحظه باید مراقب‌شان باشیم تا به ما ضربه نزنند.هر چند بر این باورم که برای من و این جوانان خداوند کافی است.روزهای سختی را گذراندیم.فقط می توانم بگویم این بردها جوابی است به کسانی که خارج از فوتبال هستند.باز هم می گویم فوتبال بازار تبلیغات نیست و برای مردم است.خدا لیاقت این را داده که ما خنده را به لب مردم عزیزمان بیاوریم.ما جز پرچم ایران چیزی را نمی‌شناسیم. شاید فضای مربی گری دست و بال ما را بسته و نمی توانیم خیلی راحت صحبت کنیم. هواداران بدانند که بازیکنان ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند. ما امیدمان بعد از خدا به ساق پای این جوانان است که پله پله رقمشان بالا می‌رود.امروز یک جوان ۲۲ ساله کنار من نشسته است که بهترین بازیکن زمین شد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهرا قرار است ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیمش پرداخت شود، گفت: آدرس را اشتباه نروید. بخشی از ناراحتی ما مسائل مالی نیست. من یاد گرفته‌ام که کش و قوس مالی وجود دارد اما بی احترامی خیلی سنگین‌تر از فضای کم پولی و بی پولی است. می‌دانیم افتخاری و اسپانسرهایمان زحمات زیادی می‌کشند. ما بابت بی احترامی‌هایی که می‌شود ناراحت می‌شویم. یکی از دوستان گفته بود عوامل را شناسایی کردیم. من نفر اول هستم و عامل اول من هستم. چرا دنبال حیدری و در حمتی هستید؟ من صبح باید چک کنم ببینم دوستان ناشتا نروند درباره تیم صحبت کنند. لوکوموتیو تیم ریشه‌دار و منسجم بود. آنها شمایلی از ازبکی هستند که مقابل تیم ملی بازی کرد. در دقیقه ۹۲ هم دنبال بازی کردن بودند. خیلی محکم و قرص کار کردند. ما خیلی سخت این مسیر را جلو می‌بریم. دو بزرگ ما یعنی حیدری و رحمتی، بالانسشان بهم خورد. دلیلی ندارد روز بازی با سایپا لایو صحبت کنند. دلیلی ندارد اعلام کنند کاوه رضایی از قراردادش به دلیل صحبت کردن کسر می‌شود ولی خودشان می روند و تکذیب می کنند شما مطبوعاتی همه چیز را می دانید و می دانید پشت پرده چه خبر است.با این وجود می گویم که خداوند برای ما کافی است. ما می‌خواهیم تنها نباشیم. خسته شدیم اینقدر عقب را نگاه کردیم.دوستان منتظر باخت ما بودند.

وی درباره اینکه تیمش تا چه رده ای بالا خواهد رفت گفت:من آرزو می کنم هر ۴ نماینده ما صعود کند.این اتفاق باعث می شود سهمیه ۱+۳ فصل آینده قطعی شود.امیدوارم در اوایل خرداد ماه در پلی آف حضور داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره حضور کارلوس کی روش در آزادی بیان داشت:من خیلی خوشحالم کی روش به آزادی آمده است.البته اگرنمی آمد هم می دانستم که او به خوبی در حال آنالیز بازی هاست و با چشمان خودش جوانان ما را دید.این جوانان هدیه جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.کی روش برادر بزرگ من است و در مسیر پیشرفت من نقش زیادی داشته است.با کی روش کمتر در تماس بودم و بیشتر اس ام اسی ارتباط داشتیم.

منصوریان در باره تیم ملی گفت: هیچ وقت یادم نمی‌رود که با استرالیا مساوی کردیم و آمریکا را بردیم. هیچوقت یادم نمی‌رود نصرتی به بحرین گل زد و با تیم ملی کره را بردیم. قیمت آن روزها خیلی گران است چون همه ایرانی‌ها لبخند به لب داشتند. از خدا می‌خواهم که هر چند تا سهمیه که می‌شود به ما بدهد. آرزو می‌کنم تیم ملی هر دو بازی را ببرد و مستقیم راهی جام جهانی شود و با یک برنامه‌ریزی از گروه مان در جام جهانی صعود کنیم، هرچند کی روش مسیر سختی دارد. ما باید بتوانیم در این دو بازی کار را یکسره کنیم.

منصوریان در پایان بیان داشت:یک بار دیگر از هواداران استقلال تشکر می کنم.خیلی لذت بخش است وقتی می بری وسط استادیوم باشی و استادیوم را ببینی.دو خواهش دارم.اول اینکه وقتی به بازی ها می آیند این لیزرها را نیارند.داور امروز ۱۰ بار این بحث را به من گفت.بحث فردا بعد از ظهر هم در چهارشنبه سوری شبی را رقم بزنیم که آسیب دیده نداشته باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.