منصوریان : برای موفقیت در بازی فردا چشم انتظار هواداران هستیم

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: به باشگاه الاهلی خوشامد می‌گویم آنها در امارات میزبان خوبی برای ما بودند و برای دیدار مقابل با التعاون هم نهایت همکاری را کردند.بازی فردا برای ما بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود و در جدول تعیین‌کننده خواهد بود.اگر فردا با لطف خداوند برنده باشیم، هم سرگروه هستیم و هم صعودمان قطعی می‌شود. تلاش ما این است که با ارائه یک بازی تاکتیکی، حرفه‌ای و منطقی از سد این حریف سرسخت بگذریم که در بازی رفت ما را برد و فردا جشن صعود بگیریم.

وی  درباره حضور شش بازیکن یک اخطاره در تیمش گفت:ما نگران نیستیم. در هر بازی نگرش خاصی داریم. به همه بازیکنان شانس بازی دادیم و هیچ نگرانی از این بابت نداریم. همه بازیکنان شانس بازی دارند.

سرمربی استقلال در ادامه خطاب به خبرنگاران بیان داشت: یک تشکر هم از اسپانسر داریم که مسئولیت بلیط فروشی را بر عهده گرفت. هر هوادارای که دسترسی به سامانه خرید بلیط ندارد، می‌تواند فردا در داخل استادیوم بلیط بخرد.

وی درباره فشردگی مسابقات استقلال و تاثیر آن بر روند آبی پوشان گفت: سعی و تلاش ما بر این است که تیم را در فضای هر چهار روز یک بازی قرار دهیم. این قول را به مسئولان سازمان لیگ دادیم که خودمان را با این برنامه منطبق کنیم. از شروع لیگ قهرمانان هم بازی‌های ما پشت سر هم است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:سعی ما این است که فضای روحی و روانی خوبی را برای بازیکنان فراهم کنیم. یکی، دو جلسه هم وقت داشتیم کار تاکتیکی کنیم و به ریکاوری بپردازیم. سخت تلاش کردیم که تیم خوبی را راهی میدان کنیم. با حضور هواداران انرژی مضاعفی می‌گیریم و با صبر و حوصله می‌توانیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه وضعیت دیدار با نمایندگان عربستان به کجا رسید گفت: همان روز که این موضوع را گوشزد کردیم آقای افتخاری دستورات لازم را دادند. روابط بین الملل استقلال هم پیگیر این بحث است.طبق قانون باید کشوری معرفی شود که لیگ حرفه‌ای داشته باشد. انتخاب ما در صورت مواجهه با نمایندگان عربستان، ازبکستان است.

منصوریان افزود:اگر عمان را برای خرداد ماه معرفی کنیم ضرر می‌کنیم. رایزنی لازم با سفیر ایران در ازبکستان انجام شده و با باشگاه‌های پاختاکور، بنیادکار و لوکوموتیو مذاکره شده است. خود من خیلی نگران هستم. هوا خیلی بازیکنان را اذیت می‌کند. اصلا دوست ندارم با تیمی از عربستان بازی کنیم که به کشور ثالث هم برویم.به طور کلی علاقه‌ای برای بازی با نمایندگان عربستان ندارم.

وی ادامه داد:باید یک نکته مهم را بیان کنم.از دوستان در صدا و سیما و خبرنگاران می خواهم به ما کمک کنند. چوب خط ما در کمیته انضباطی پر شده و اگر یک لیزر انداخته شود، برای ما مشکل ساز می شود. از هواداران می خواهم اگر دست کسی لیزر دیدند، به نیروی انتظامی اطلاع بدهند. نباید منافع یک باشگاه مانند استقلال به دلیل اشتباه یک جوانک به خطر بیفتد. برای موضوع نارنجک و لیزر به ما هشدار دادند و از هواداران می خواهم اگر موردی را دیدند، به یگان ویژه اطلاع دهند تا استقلال در مرحله بعد، لطمه نبیند. یک اشتباه سرنوشت استقلال را عوض می کند و این موضوع باعث آبروریزی بین المللی می شود. برابر ژاوی ما واقعا خجالت کشیدیم.

منصوریان در پایان گفت: بازیکنان جوانی داریم و نگاه ما به روی سکوها است. ما دو بازیکن بالای ۳۰ سال داریم که حیدری در کنار من است و مهدی رحمتی نیز در اردوی ما حضور دارد. چشم امید ما به هواداران است و امیدوارم هواداران ساعت ۲۰:۱۵ یک روز قشنگ ایجاد کنند. از هواداران می خواهم با پیراهن آبی به ورزشگاه بیایند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.