منصوریان : فکر نمیکردیم نبود امید ابراهیمی ریتم حرکتی ما را به هم بزند

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال  در نشست خبری بعد از مسابقه تیم های استقلال و استقلال خوزستان اظهار داشت: می توانستیم خیلی راحت برنده مسابقه باشیم. حریفمان حتی ۴ بار هم در ۱۸ قدم ما نبود اما اشتباهات فردی در خط دفاعی به ما آسیب زد.

وی افزود: حریف بعد از آن که توپ را از دست می داد خیلی سریع جمع می شد. در آخر بازی هم می شد بازی را مساوی کنیم. ضمن این که از لحاظ زحمتی که بازیکنان کشیدند از آن ها راضی هستم.

منصوریان خاطرنشان کرد: بازیکن معروف و بزرگ حق ندارد اشتباه کند. چون چشم جوانان به اوست اما امروز شاهد اشتباه بازیکن بزرگ در تیم خود بودیم.

سرمربی استقلال بیان داشت: فقط می توانم بگویم که دلیل اصلی باخت ما یک مساله است. تیمهایی که می خواهند خیلی خوب حمله کنند نباید هیچ اشتباهی در خط دفاعی داشته باشند. ما مدلی بازی کردیم که استقلال خوزستان می خواست. به آن ها ضربه کاشته دادیم و همچنین پادووانی هم توپ را لو داد. من می توانم اشتباه را از مجید حسینی در بازی با گسترش بپذیرم ولی نه از لئاندرو. البته نمی خواهم بگویم جوانی مشکل ساز است ولی حق اشتباه نداریم.

منصوریان درباره عدم حضور تماشاگران گفت: اسپانسر باشگاه هزینه کرده است تا تماشاگر به ورزشگاه بیاید. الان که تماشاگر را محروم کردیم، چه چیزی نصیب ما شده است؟ الان اگر ۵۰۰ نفر بیایند در بین ۵۰ هزار هوادار ما، در این صورت اگر آن ها شعار دادند ما باید محروم شویم؟ اگر آن ها بخواهند دوباره این کار را بکنند باز هم ما محروم شویم؟ مگر می توان بچه ای را از خانه بیرون کرد؟ در دنیا این کار منسوخ است. استقلال به لطف یار دوازدهم خیلی وقت ها موفق شده است نتیجه بگیرد. هواداران برای این جوانان یار دوازدهم است. اگر دو هزار هوادارا رئال و بارسلونا شعار بدهند مگر می توان رئال و بارسا را از حضور تماشاگر محروم کرد؟ آدیداس و نایک مگر می گذارند هواداران این تیم ها را کنار گذاشت؟ مگر ما در ایران می دانیم کدام هوادار روی کدام صندلی نشسته است. مثال نمی زنم اما بارها در استادیوم های مختلف به من فحاشی شده است.

وی افزود: من می گویم محروم نکنیم ولی فرهنگ خود را عوض کنیم. من مدتها اروپا بودم. آنجا شعارهایی بسیار بدتر می دادند اما محروم نمی شدند. باید خانواده ها را وارد استادیوم کنیم. با این فضای فرهنگی کلا بازیها را بدون تماشاگر برگزار کنیم. اگر شمشیر عدالت برقرار باشد، باید تمام تیمها از بازی های خانگی محروم شوند. اصلا با این شرایط آسیایی ها به ما می خندند. هوادار در هر شرایطی گلویش باز می شود.

منصوریان بیان داشت: ما خیلی تمرین کرده ایم ولی برای بازی کردن در بخش بالا، بازیکنان باید آمادگی ضربه خوردن داشته باشد. ولی خود من فکر نمی کردم که اگر امید ابراهیمی در بازی نباشد ریتم ما تا این حد به هم بخورد. لازم بود وریا را مثل اردوی دوبی در پست امروز بازی دهیم. تفاوت یک بازیکن سنگین تک ستاره ها هستند. از شکل بازی نفت جدا شده بودیم. باید از هفته قبل به شرایط گذشته برگردیم. سعی مان این است با حفظ بازیکنان مختلف در دفاع چپ، شرایطمان را بهبود بخشیم. اگر توپهایمان لو نمی رفت این قدر به مشکل نمی خوردیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: امروز تشخیص کادر فنی این بود که حسینی به زمین بفرستد. به خاطر بدهی هایی که از قبل داریم و خریدهای بی برنامه سالهای قبل، همچنین عدم پرداختی به بازیکنان فکر نمی کنم بتوانیم تا سال آینده هزینه کنیم. این قدر به لحاظ اسپانسر جدید مشکلات در باشگاه زیاد است که در همه چیز تاثیر گذاشته است.

منصوریان در خاتمه درباره اضافه شدن جپاروف به تیم اذعان داشت: او یکی از بهترین های آسیایی است که وارد ایران شده است. مگر می توان این بازیکن را در شرایط عادی به تیم اضافه کرد. ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم و این همین فضایی است که اینجا داریم. متاسفانه فضای مجازی همه ما را دارد غرق می کند.

تلگرام استقلال

9 دیدگاه برای “منصوریان : فکر نمیکردیم نبود امید ابراهیمی ریتم حرکتی ما را به هم بزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.