نتایج هفته اول دور برگشت جام ملی بسکتبال

هفته اول دور برگشت جام ملی بسکتبال عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید.

ثامن مشهد میزبان مهرام تهران تیم دوم جدول رده‌بندی بود. در این بازی که ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه آغاز شد ثامنی‌ها در ۳ کوارتر اول بازی بسیار بهتر از حریف خود بازی کردند و مهرام اسیر بازی خوب میزبان خود شد. تا دقایق پایانی کوارتر سوم ثامنی‌ها از حریف خود پیش بودند اما مهرامی‌ها به بازی برگشتند و توانستند در پایان پیروزی ۸۰ بر ۶۴ را از آن خود کنند. کوارتر چهارم با برتری مهرامی‌ها پیش رفت.


ثامن دو کوارتر اول را ۲۰ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۴ پیروز شد و کوارتر‌های سوم و چهارم را مهرام توانست ۱۹ بر ۱۲ و ۳۰ بر ۱۷ به پیروزی برسد.

دانشگاه آزاد تیم نخست رده‌بندی که به ماهشهر رفته بود در یک بازی راحت ۷۱ بر ۴۳ حریفش صنایع را از پیش رو برداشت پمینای اصفهان در خانه ۸۵ بر ۷۶ مغلوب میهمان خود هفت الماس قزوین شد.

در آخرین مسابقه امروز هم که بسیار حساس و جنجالی دنبال شد دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان در گرگان به مصاف هم رفتند. در اواسط این بازی اعتراض به فحاشی تماشاگران گرگانی به داور باعث شد تا قاضی مسابقه برای دقایقی مسابقه را متوقف کند و این در حالی بود که نفتی‌ها از میزبان خود پیش بودند.

تا ثانیه‌های پایانی نیز جدال دو تیم بسیار حساس دنبال شد و در نهایت نفت آبادان موفق شد ۷۳ بر ۶۸ این بازی تماشایی را از آن خود کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.