نهادی برای بررسی تخلفات گسترده پرسپولیسیها وجود ندارد ؟

اختصاصی آبی پوشان – باشگاه پرسپولیس با شکایت آنتونی گولچ به پرداخت ۳۲۳ هزار دلار یعنی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این بازیکن محکوم شد . علاوه بر این این بازیکن رقم بالایی را از پرسپولیس دریافت کرده بود (مبلغ دقیق مشخص نیست) و اینکه باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل برای گرفتن رضایت نامه این بازیکن مجبور شدند ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه شریف تیراسپول پرداخت کنند . به این ترتیب می شود بر آورد کرد که این بازیکن قراردادی بالای ۲ میلیاردی با پرسپولیس داشته است و این در حالی است که قرارداد این بازیکن در سایت سازمان لیگ ۶۶۰ میلیون تومان اعلام شده بود.

تخلفی آشکار و اثبات شده که تنها یک مورد از ده ها مورد تخلف این باشگاه که همگان از سال قبل بر آن اشراف داشتند . عدم درج صحیح مبلغ قرارداد بازیکنانی چون وحید امیری و بیرانوند و سروش رفیعی و جلالا حسینی ووو که هرگز مورد بررسی قرار نگرفت و چون بازیکنان ایرانی هستند و معمولا به فیفا شکایت ندارند برای همیشه هم مخفی خواهد ماند ولی در یک مورد که پرونده به فیفا کشیده شد قرارداد اصلی و تفاوت مبلغ درج شده و مبلغ زیر میزی مشخص شد .

ما نمیدانیم این موضوع و این تخلفات بر عهده کدام نهاد و سازمانی است و مثلا فدراسیون فوتبال باید رسیدگی کند و یا بالاتر از آن مجلس و یا سازمان بازرسی کشور ولی چیزی که مشخص است ارقام و مبالغ کم نیستند و یک تخلف بزرگی در حدود ۲۰ میلیاردی در این باشگاه اتفاق افتاده است که نیازمند رسیدگی می باشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.