وضعیت استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا

اختصاصی آبی پوشان – خیلی از دوستان در مورد صعود استقلال از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شیوه برگزاری در دور بعد این رقابتها و حریفان احتمالی استقلال سوال میپرسیدند که در این مطلب به این موارد به صورت کامل میپردازیم :

شرایط صعود استقلال :

استقلال تقریبا صعود خود را قطعی کرده است و تنها در شرایطی صعود نخواهد کرد که با اختلاف ۴ گل از التعاون عربستان در بازی آخر خود ببازد که عملا اتفاقی غیر ممکن به نظر می رسد .

استقلال حتی در صورت شکست ۳ بر صفر هم به دور بعدی صعود خواهد کرد .

 

استقلال میتواند به عنوان تیم اول صعود کند ؟

استقلال شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم اول گروه را دارد . تیم لوکوموتیو تاشکند در شرایطی به مصاف الاهلی امارات می رود که اگر بتواند این تیم را شکست دهد به دور بعدی صعود می کند و در این شرایط بازی دیگر گروه A هم از حساسیت بالایی برخوردار است و لوکوموتیو در صورتی که بتواند الاهلی را شکست دهد و یا حتی مساوی بگیرد استقلال شانس صدرنشینی در گروه را خواهد داشت .

 

بازی های دور بعد به چه صورت برگزار می شود ؟

بازیهای دور بعد به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تیمهایی که به عنوان تیمهای دوم صعود کنند در دور رفت میزبان خواهند بود و تیمهایی که به عنوان صدرنشین صعود کنند در بازی برگشت میزبان خواهند بود .

 

استقلال در دور بعد با چه تیمی بازی می کند ؟

استقلال در مرحله بعد با صعود کننده گان گروه c روبرو می شود . گروهی که در آن العین امارات-الاهلی عربستان- ذوب آهن اصفهان و بنیاد کار ازبکستان حضور دارند .

در این گروه بنیاد کار حذف شده است و سه تیم دیگر شانس صعود دارند .

العین امارات در این گروه صدرنشین است و در بازی آخر با تیم حذف شده بنیاد کار در زمین خودش بازی خواهد و میتوان روی کاغذ گفت العین شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم اول دارد .

الاهلی عربستان برای صعود به عنوان تیم دوم فقط به یک تساوی برابر ذوب آهن نیاز دارد و ذوب آهن هم بری صعود باید این تیم را شکست دهد و میتوان گفت روی کاغذ شانس دومی الاهلی زیاد است .

با این تفاسیر و اگر احتمالات قوی را مدنظر قرار دهیم میتوان گفت استقلال در صورت صعود به عنوان تیم دوم با العین امارات بازی می کند و در صورتی که به عنوان تیم اول صعود کند با الاهلی عربستان بازی خواهد کرد .

بازی با هر یک از این تیمها مزایا و معایبی دارد که از جمله میتوان گفت اگر استقلال با العین بازی کند یک بازی را در تهران بازی می کند ولی اگر به مصاف تیم الاهلی عربستان برود باید در زمین بی طرف بازی کنند .

امیدواریم استقلال بعد از قطعی کردن صعود خود با هر یک از این تیمها بازی کرد برنده از زمین خارج شود تا خیز بلندی برای افتخار آفرینی دوباره در آسیا بردارد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.