وقتی حق به حقدار رسید

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

محرومیت نجومی و غیر قابل قبول و باور نکردنی در مورد جباروف که صدای اهالی فوتبال و به ویژه استقلالی ها را در آورد در کمتر از ۴۸ ساعت وتو شد و به یک جلسه محرومیت عقلانی که آن هم می شد دوباره با اعتراض استقلالی ها از بین برود کاهش یافت. چند ساعت و چند روزی فکر هواداران را به خود مشغول کرد.
نه استقلالی ها و نه هیچ اهل فوتبالی نمی توانست این محرومیت یک ماهه تعلیقی یا حتی تصویبی را برای بازیکنی که هیچ گاه سابقه حاشیه ای و غیراخلاقی نداشته و حتی در مورد خطای غیر عمدی که صورت داد هم ابراز پشیمانی هم کرده و آن را غیر عمد نام برد بپذیرند. و بلا فاصله اعتراض خود را عنوان کردند.و حتی در صفحات مجازی هم با کنار کشیدن از لیگ و اعتراض به انجام ندادن بازی ها و…و… بیان کردند تا همگان بدانند که استقلال تنها نیست و هیچ گاه در برابر ناحقی های بالا دستی ها سکوت نخواهند کرد و برای اثبات حق از پای نمی نشینند.
هر چند بارها و بارها طی هفته های گذشته و حتی فصل های گذشته رآی های غیر قابل قبول و باورنکردنی های کمیته انضباطی گریبان استقلال را گرفته است اما هیچ گاه نمی توانیم در برابر رای ها و قانون های من در آوردی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در مورد اعمال قانون ها سکوت کنیم
وبالاخره در مورد این رای در کمتر از ۴۸ ساعت حق به حقدار رسید تا ثابت کنیم که هیچ گاه نمی شود در برابر این گونه رای ها چشم پوشی کرد.
هر چند این اولین بار و حتی أخرین باری نخواهد بود که استقلال را با کشاندن به کمیته انضباطی روی جلد نشریات و ورد زبان اهالی فوتبال می اندازند که به حاشیه برود اما ما هواداران و حتی مسئولان استقلال نباید فریب این حیله ها را بخوریم.

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “وقتی حق به حقدار رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.