چند خطی برای آقای شفر

آقای شفر ما منکر تغییرات مثبت در تیم استقلال بعد از حضور شما نیستیم و این تیم روان تر فوتبال بازی می کند و این تیم در ۴ بازی اخیر گلی دریافت نکرده است و معتقدیم برای انتقاد از شما شاید هنوز هم زود باشد ولی انتقاد های سازنده شاید بتواند گره گشا باشد و اگر مطلبی بیان می شود فقط از روی دلسوزی است .

آقای شفر وقتی امروز ترکیب استقلال اعلام شد اکثریت هواداران اخم کردند و از اصرار شما به بازی دادن مجدد به مهاجم خنثی که خوب نیست و تلاشی هم برای خوب شدن نمی کند همه را انگشت به دهان کرد.

وقتی در بازی قبلی فرشید اسماعیلی در خط حمله بازی کرد و خیلی هم خوب جواب داد چرا باز پست او را عوض کردید و مهاجمی که رمق راه رفتن در زمین را ندارد دوباره در ترکیب گذاشتید ؟یکی از انتقادهایی که به منصوریان می شد تغییرات پی در پی و غیر ضروری ترکیب و عوض کردن پست بازیکنان بود که متاسفانه کم و بیش در تیم شما هم دیده می شود .

وقتی داریوش شجاعیان به کنار زمین آمد همه انتظار داشتیم سجاد شهباززاده و یا جابر انصاری تعویض شود ولی در کمال شگفتی یکی از بهترین های زمین یعنی سرور جپاروف را بیرون کشیدید .

اصرار بر استفاده از یکی از پر اشتباه ترین بازیکنان تاریخ استقلال یعنی فرشید باقری هم بر ما قابل هضم نیست . فرشید باقری از وقتی آمد یک پاس اشتباه که تبدیل به موقعیت خطرناک برای پیکان شد و یک پاس اشتباه به خسرو حیدری و یک خطای غیر ضروری در حالی که بازیکن حریف بین ۴ استقلالی قرار داشت و موقعیت را به حریف داد . واقعا تفکر شما در تعویض امید نورافکن و ورود بازیکن پراشتباه چه بود ؟

و اما تعویض آخر شما …

هفته قبل که بازی بدون تماشاگر بود به دوستان عرض کردم چون در این بازی قائدی تشویق نخواهد شد به بازی نمی آید و این اتفاق افتاد و در بازی با پیکان در دقیقه ۸۲ تسلیم تشویق هواداران شدید و قائدی را به زمین فرستادید. بازیکن در ۸ دقیقه می تواند معجزه کند؟وقتی شما ما و همه میبینند قائدی میتونه موقعیت سازی کنه و مفید باشه آیا بازی ندادن به او را میتوانیم نوعی لجبازی به حساب بیاوریم ؟

هواداران استقلال از شما انتظار زیادی دارند و امیدواریم در بازیهای آینده در انتخاب ترکیب و همچنین تعویض ها دقت بیشتری داشته باشید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.