گزارش تمرین استقلال در اولین حضور ریوالدو

 

حیدری-کرار

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۸:۳۰ امروز چهارشنبه در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* تمرین در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی و میلاد فخرالدینی پیش از آغاز تمرین حضور داشتند اما پس از صحبت مظلومی با فخرالدینی این دو نفر تمرین را ترک کردند. گفته می‌شود که مظلومی به دلیل پرداخت نشدن پول فخرالدینی محل تمرین را ترک کرده است. هنگامی که مظلومی با ناراحتی قصد خروج از محل تمرین را داشت، منصور پورحیدری بر سر تمرین حاضر شد و دقایقی با او صحبت کرد.

* خسرو حیدری در تمرین امروز غایب بود.

* مهدی رحمتی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در تمرین حضور یافت و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* ریوالدو باربوسا بازیکن برزیلی جدید استقلال پس از قبولی در تست پزشکی امروز برای نخستین‌بار در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

* مجید صالح پس از معرفی این بازیکن به استقلالی‌ها دقایقی در خصوص جو تیم، برنامه‌های تمرینی و… توضیحاتی ارائه کرد.

* تمرین با صحبت‌های مجید صالح آغاز شد و هنگامی که صحبت‌های صالح به پایان رسید، وی از بازیکنان خواست که برای هم دست بزنند.

* با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی تبریز در زمین شماره ۳ تمرین داشت برخی از هواداران این تیم به اشتباه در زمین شماره ۲ حضور یافته بودند و به همین دلیل پس از دقایقی که نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شدند، به سمت محل تمرین تراکتورسازی رفتند.

* حدود ۳۰ نفر از طرفداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال بودند .
* یکی از نکات جالب تمرین این بود که برخی از کاورها ظاهراً به تازگی شسته شده بود و اعضای تدارکات استقلال آنها را روی یکی از طناب‌های متصل به تور دروازه پهن کردند تا خشک شوند.

* محور تمرین آبی‌پوشان کار با توپ، کارهای ترکیبی و فوتبال تحت فشار در دو گروه بود. گروهی زیر نظر سیروس دین‌محمدی و مجید صالح تمرین می‌کردند و گروهی دیگر زیر نظر فرزاد مجیدی به تمرین پرداختند.

* تیم فوتبال استقلال فردا در چهارمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف استقلال اهواز می‌رود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.