گزارش تمرین استقلال در روز رویایی با تراکتورسازان

تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز در حالی  پیگیری شد که قبل از شروع تمرین امروز بهرام افشارزاده در ورزشگاه آزادی حاضر شد و ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی به خاطر حضور در اردوی سوئد برای آنها در سال جدید و ادامه رقابت های لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد. سرپرست باشگاه استقلال در ادامه تمرین استقلالی ها حاضر شد و برنامه های تاکتیکی بازیکنان را نظاره گر شد.

* تمرین امروز آبی پوشان در حالی برگزار شد که تیم تراکتورسازی تبریز نیز در زمین شماره ۲ مشغول تمرین بود. به همین علت استقلالی ها امروز ۱۵ دقیقه دیرتر برنامه های تاکتیکی خود را پیگیری کردند.

* بازیکنان تراکتورسازی و استقلال قبل از آغاز تمرین امروز با یکدیگر خوش و بش کردند و سال نو را به هم تبریک گفتند.

* امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی امروز به محض پایان تمرین تیمش ورزشگاه آزادی را ترک کرد و به همین دلیل با استقلالی ها رو به رو نشد.

*آرش برهانی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت. این بازیکن از آغاز تمرینات استقلال بعد از بازگشت تیم به سوئد تنها در یک جلسه تمرینی تیمش شرکت کرده است.

*جابر انصاری دیگر غایب تمرین امروز استقلال است. غیبت های این بازیکن در تمرین و دوری وی از برنامه های گروهی استقلال نشان می دهد حضور این بازیکن مقابل استقلال خوزستان بعید است.

* امید ابراهیمی بعد از حدود ۸ روز حضور در اردوی تیم ملی امروز خود را به کادر فنی استقلال معرفی کرد. این بازیکن امروز تنها تمرین ریکاوری بعد از مسابقه انجام داد.

* عباس کردنوری و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.

* تمرین امروز استقلال به گرم کردن بدن ها، فوتبال درون تیمی و ۴ به دو اختصاص داشت که بازیکنان بیش از یک ساعت این تمرینات را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه غدیر شهر اهواز میهمان استقلال خوزستان است

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.