گزارش تمرین عصر استقلال ۹۴/۴/۱۳

تمرین-استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های والیبال ایران و روسیه در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد.

* قرار بود این تمرین بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شود اما حدود ۵۰ نفر از هواداران مقابل کمپ درخواست ورود به کمپ را داشتند که مظلومی به آنها اجازه داد تا بتوانند از نزدیک نظاره‌گر تمرین باشند.

* قبل از شروع تمرین امروز مظلومی وقتی دید وضعیت چمن کمپ زنده یاد حجازی چندان مناسب نیست از بازیکنان خواست تا مراقبت ساق‌های خود باشند تا دچار آسیب‌دیدگی نشوند.

*دقایقی از آغاز تمرین نگذشته بود که پدر سامان آقا زمانی هافبک سابق پرسپولیس در محل تمرین حاضر شد و با مظلومی گفت‌وگو کرد محور صحبت‌های این دو نفر مشخص نشد.

* تعداد هواداران حاضر در کمپ زنده یاد حجازی پیرامون نقل و انتقالات باشگاه صحبت می‌کردند و وقتی مظلومی را دیدند سراغ حیدری و ابراهیمی را از او می‌گرفتند. سرمربی استقلال هم اعلام کرد که حیدری از یکی دو روز دیگر در تمرینات حاضر می‌شود و ابراهیمی هم انشاءالله با استقلال خواهد ماند.

* سید مهدی رحمتی امروز به همراه پسر خود به محل تمرین آمد.

* مجید حسینی بازیکن جوان استقلال که فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرد، به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر صالح کار تاکتیکی انجام دادند و سپس در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* وحید طالب‌لو و سید مهدی رحمتی به دروازه‌بان استقلال در دقایق پایانی تمرین در کنار یکدیگر تمرین کرده و با حسین تراب‌پور کار دروازه‌بانی انجام دادند.

*تیم فوتبال استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب و ورزشگاه آزادی پی‌گیری خواهد کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.