پیگیری تمرینات استقلال بعد از یک روز استراحت

تمرینات-استقلال

تمرینات استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برای دیدار مقابل پدیده پیگیری شد.

* سید مهدی رحمتی که به دلیل بیماری پدرش به تبریز سفر کرده بود پس از بازگشت از تهران در تمرینات استقلال شرکت کرد و به همراه  آبی پوشان به تمرین پرداخت . بازیکنان و کادر فنی به محض دیدن رحمتی جویای احوال پدر وی شدند. البته وی به آن‌ها اعلام کرد که شرایط پدرش نسبت به چند روز پیش بهتر شده است. پدر رحمتی سه روز پیش دچار مشکل قلبی شد که به همین دلیل رحمتی به تبریز سفر کرد.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند. این دو نفر برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کردند.

* منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی صحبت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال در ابتدا زیر نظر علی اصغر قربانعلی‌پور بدنهای خود را در زمین چمن گرم کرده و سپس به سالن وزنه رفته و در آنجا کار بدنسازی انجام دادند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال و بازیکنان این تیم پیرامون مسابقه روز گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی صحبت می‌کردند و از تساوی هر دو تیم خوشحال بودند زیرا در صورت پیروزی هر یک از این دو رقابت آن‌ها با استقلال در صدر جدول بیشتر می‌شد همچنین تعدادی از بازیکنان در مورد نارنجک‌هایی که در این مسابقه زده شد صحبت کرده و از این اتفاق متعجب بودند.

* فرزاد مجیدی در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و او هم برای دقایقی با مظلومی به گفت‌وگو پرداخت.

* قرار است بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین راهی یک استراحتگاه در جنت آباد شوند و پس از صرف ناهار مجددا تمرینات خود را از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در غالب کارهای تاکتیکی پیگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.