گزارش آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به سوئد

آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به سوئد زیر بارش شدید باران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تمرین-استقلال

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۷ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد. آبی‌پوشان که خود را برای سفر به سوئد آماده می‌کنند در حالی به زمین چمن آمدند که بارش باران عجیب آغاز شده بود و همین مسئله باعث شده بود تا بازیکنان استقلال خیس شوند. در حالیکه تمرین تازه آغاز شده و بازیکنان قصد گرم کردن داشتند آنها مجبور شدند برای دقایقی در گوشه‌ای از زمین ایستاده و منتظر توقف بارش باران شوند که البته این اتفاق رخ داد و در نهایت تمرین استقلال سر و شکل بهتری پیدا کرد.

* جابر انصاری به علت مصدومیت با لباس شخصی در ترین حاضر بود، مگویان و پروپیچ به علت سفر به کشورشان و فرزاد مجیدی در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند.

* عباس کردنوری که مسئولیت سرپرستی استقلال در سفر به سوئد را بر عهده دارد به همراه نصرالاه عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و از نزدیک نظاره گر تمرین شد.

* پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال به علت بارش باران امروز تنها در رختکن حضور داشت و کارهای تاکتیکی بر عهده مجید صالح، دین‌محمدی، نوازی و سایر مربیان استقلال اجرا شد.

* حدود ۱۵ نفر از طرفداران استقلال و در حالیکه به همراه خود پتو داشتند و برای فرار از بارش باران زیر درخت‌ها قرار گرفته بودند نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* خسرو حیدری که چند هفته‌ای بود تنها تمرینات اختصاصی انجام می‌داد از دور جدید تمرینات استقلال در سال ۹۵ در کارهای گروهی آبی‌پوشان شرکت کرده و این بازیکن کاملاً مصدومیت را پشت سر گذاشته است. همچنین یعقوب کریمی دیگر بازیکنی است که با رفع مصدومیت امروز در کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال در حالیکه بارش باران قطع شده بود به دویدن دور زمین پرداخته و سپس در گروه‌های چند نفره بازی آقا وسط انجام دادند.

* در بخش بعدی بازیکنان در قالب ۲ گروه در دو قسمت زمین فوتبال بازی کردند که یک گروه از بازیکنان با دروازه‌های کوچک و گروهی دیگر با دروازه‌های بزرگ مشغول بازی بودند. در هر دو بخش، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی و البتهخ مجید صالح در قسمت کار با توپ بازیکنان روی دروازه‌های بزرگ روی عملکرد بازیکنان نظارت داشتند.

* حسین ترابپور امروز با هر دو دروازه‌بان تیم استقلال به صورت جداگانه و البته در قالب کار تیمی تمرینات دروازه‌بانی را در نظر گرفت.

* سرمای هوا و همچنین بارش باران باعث شده بود تا در تمرین امروز بازیکنان با لباس‌های آستین بلند و کاپشن‌های کلاه‌دار تمرین تاکتیکی خود را برگزار کنند.

تیم فوتبال استقلال صبح فردا تهران را به مقصد سوئد ترک خواهد کرد و آبی‌پوشان روز جمعه ۶ فروردین در کشور سوئد به مصاف هاماربی خواهند رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.